Není to láska

27.01.2021

Báseň se sbírky Zblázněný srdce a jedna malá holka.


Sedím venku,
pomalu začíná chladnout,
zajdu si pro deku,
s kávou nechávám noc vládnout.

Uvidím ho znovu,
bude to již brzy,
tělo mé pozřeno pouhou myšlenkou,
chvěje se vzrušením.

Co já ale vím o lásce?
Možná už jednou jsem se s ní utkala,
proč náš vztah nemůžu vnímat lehce?
na mysl padá mi ta vzpomínka.

Vzpomínka na první lásku,
kde byli jsme malé děti,
stále mám ale jednu otázku,
proč kvůli tobě budu se trápit snad do vlastní smrti?

Miluji ho, ale není to láska,
je v tom jeden jediný rozdíl,
když miluješ, pak tě to na moment oslní,
láska je věčná.

Láska je věčná,
láska není motýl,
v mysli i srdci uvězněná,
jen tak neodletí.

Chodíme a spojené máme ruce,

usmívám se naprosto upřímně,
ale hle přece,
cítím se bez náplně.

Mám ráda jeho polibky,
mám ráda jeho ruce okolo svého těla,
přesto je to jako uvnitř prázdné kopky,
kde pomalu umírám.

Když je milý, je i nudný?
jsem znovu lapena otázkou,
není to samozřejmě důvod pádný,
ale část je tvořena pravdou.

Je mi s ním dobře,
ale stačí mi to ke štěstí?
Mozek a srdce mají rozepře,
ovládls mé myšlenky, copak to nestačí?
Vytvořte si webové stránky zdarma!